Saturday, September 10, 2016

დღე–2

დღე-მეორე

დღევანდელი დღე თავისი მუშაობით დატვირთული იყო რადგან თანდათანობით იზრდება დავალების შინაარსი.მოვისმინე სხვადასხვა იდეები,რომლებიც ჩემთვის კარგად ნაცნობი იყო და ზოგი ახალი.დავინახე რომ მთავარი არ არის უბრალოდ თქმა მოსწავლეებში ,მოდი ვიმუშაოთ პროექტზე.ამასთან უნდა მივცეთ გზა რომ თითოეული მოსწავლის,ჯგუფის მუშაობა უნდა იყოს ორიენტირებული პრობლემის გამოკვეთაზე,რა უნდა გაკეთდეს ამ პრობლემის აღმოსაფრქველად და შესაბამისად სწავლობენ ასე ვთქვათ გზა და გზა "შემოესწავლებათ."ვისწავლე ბროშურის,ბუკლეტის,გაზეთის მაპროვოცირებელი სარეკლამო პიარი.რითაც მოხდება ინტერესი როგორც მოსწავლის.ისე მშობლის,რომელიც დაინახავს მის თავის,ან შვილის უნარს,მონდომებას და მუშაობას რა შეძლებია.მე მივხდი რატომ იმალება მოსწავლე მერხის ქვეშ,როდესაც გაკვეთილს ვერ იგებს და როგორ არ უნდა გაიგოს ყველამ,რა უხერხულობაშია.


მადლობა გვანცა  თითოეული მასწავლებლისათვის რომ ასე  მოთმინებით იხარჯები.

No comments:

Post a Comment